Recenze hráče Sheepa

• Některé věci zdarma
Zápory:
  • Málo zbraní
  • Málo map
  • Dost věcí je třeba nakoupit za opravdové peníze
Recenze:
Pokud sedíte třeba v nudné práci a nebo nemáte večer co dělat a vyhovuje vám grafika komiksového ražení ( Nejblíže je tomu asi Team Fortress 2. ), pak je tento kousek od tvůrců z EA přímo jako pro vás stvořený. U hry se odreagujete a pokud hodláte u toho trávit více času, tak je záhodno do toho zainvestovat i nějaké peníze a pořídit si tak lepší ohoz a jiné vychytávky. Jediné co vás asi trošku zamrzí je malý počet map, ale to se doufejme změní.
Vloženo: 17.1.2010 19:18
Hodnocení: 70% | Grafika: 60% | Šance na závislost: 0 z 5 | Časová náročnost: 0 z 5
Hra: League of Legends
Klady:
  • Mnono hrdinů
  • Rozličné schopnosti
  • Hra je F2P
Zápory:
  • Né příliš povedené grafické zpracování
  • Na nové hrdiny musíte našetřit
  • Nepodílí se na vývoji hlavní vývojář který pracuje na HoN
Recenze:
Tato hra zaujme snad jedině tím, že je F2P ( free to play ), protože pokud bych ji měl přirovnat se svému konkurentovi HoN ( Heroes of Newerth ), tak mu League of Legends nesahá ani po kotníky. Takže pokud jste opravdu tak chudí, že nemáte pár korun, tak je League of Legends pro vás to pravé, ale v opačném případě raději volte HoN. Budete za to odměněni nejen líbivější grafikou, ale také lepší hratelností.
Vloženo: 13.1.2010 5:36
Hodnocení: 30% | Grafika: 40% | Šance na závislost: 1 z 5 | Časová náročnost: 0 z 5
Hra: World of Warcraft
Klady:
  • Dobré questy
  • Spousta kouzel
  • Početná komunita
  • Blizzard
Zápory:
  • Po dosažení max lvl jedno a to samé dokola!!
  • Odpudivá ekonomika a parodie na craft systém
  • Nevyužitý potenciál hry
Recenze:
Protože nechci u každého datadisku psát hodnocení zvlášť je toto hodnocení souhrnem pro celou sérii World of Warcraft. Protože jsem u této hry proseděl pár let a byl i oficiálním alfatesterem, tak myslím, že mám dost dobrý přehled na dobré zhodnocení. Inu v době, kdy WoW poprvé otevřelo své brány a přivítalo hráče to byla zasloužená hra s velkým H! Jednak už z důvodu, že za tím stála firma Blizzard a ta jak je známo na co sáhne, to se ven mezi hráče nevyladěné nedostane. Zadruhé z důvodu, že se jednalo o přepracování legendární série Warcraftu do MMO podoby a to nejednoho fandu zlákalo.... Dnes s odstupem času si můžeme říci, že už to zase taková bomba není jak před roky. Nejde o to, že by hra byla špatná od začátku, ale spíše o to, že blizzard ji postupně zkazil. Vemte v potaz, že je to firma, která jako jedna z mála má miliony a miliony dolarů a mohou si tudíž dovolit nákladný vývoj a právě z tohoto faktu je proklínám, že nevyužili tak velký potenciál. Udělat z hry bezduchou věc jen o mlácení a prozměnu zase o mlácení je na pováženou. Takže si to shrňme: Základní WoW uděláme max lvl a co pak? Mlátit se v arénách, zevlovat ve městě a nebo jít raid. První datadisk: Přidává několik nových věcí dvě rasy a kontinent. Brzy vylevelujete a co pak? Mlátit se v arénách, zevlovat ve městě a nebo jít raid. Druhý datadisk: Přidává nový kontinent, hero class a samozřejmě nové itemy, spelly apod. Opět dolevelujeme na max a co pak? Mlátit se v arénách, zevlovat ve městě a nebo jít raid.... Proč blizzard si nemohl pohrát třeba i s ekonomickou stránkou, boji o hrady, či budování vlastních apod.. Vyjmenovat by toho šlo spousty. Možná mě řeknete, že ve hře je crafting. Na to ovšem odvětím, že kdo nehrál Ultimu Online, či Age of Conan, Everquest 2, tak nemá vůbec zdání, co to opravdový crafting je. To co se nalézá ve WoW je jen jeho parodie. Shrnuto podtrženo: Blizzard a jeho marketingový odvoj zřejmě řekl, aby se specializovali na mlátičku, kterou pochopí co nejvíce lidí a vytěží tak co nejvíc. Veliká škoda, snad se hoši v jejich další MMO předvedou v lepším světle.
Vloženo: 14.10.2009 0:17
Hodnocení: 80% | Grafika: 20% | Šance na závislost: 3 z 5 | Časová náročnost: 5 z 5
Hra: World of Warcraft: Wrath of the Lich King